Brännbollsturnering!

Ledsen att jag inte skrivit något idag, har typ varit på stan och så.
Drog på skolan imorse och hejjade på brännbollen, vi vann bara en match och det var mot sexorna, förlorade fan mot sjuorna, pinsamt..
Och sen så blev det pizza på matbiten, gottt!:) haha.

Och efter lunchen drog jag in till stan för att kolla på studenten, fyfan vilken stämning asså, jag ivll också ta studenten :(
Sen träffade jag Moa, min kusin, och hennes kompis Josse, så gick vi runt och shoppade lite, fick med mig ett par svarta jeansleggings och ett vitt linne, och även ett diadem!;p

Snart så ska jag platta håret, måla naglarna osv, måste ju fixa lite inför imrgn :) hihi.
menmen, vi hörs kasnke senare, pusss;*


såhär har jag sett ut i håret hela dagen, och jag kände mig fett skabbig så jag har suttit och gömt mig bakom solglasögon trots regnet(a)


brännbollen, utklädda till.. grease typ?



Bilderna snodde jag från Mette :]

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0