godmorgon!:)

godmorgon, igen ;d

Känner mig faktiskt fett duktig som hållt mig vaken HELA natten, inte en blund, vilket pekka har.. hon ba övergav mig ngn timma för att sova;/ Så jag la mig och såg film ist:) Såg Liar Liar, fett bra film, den borde ni se!;D
Väckte faktiskt mamma imorse, känner mig fett duktig och snäll, plockade fram och bort frukosten också, hon satt ba och skakade som ett litet barn för att hon frös så mycket, haha, söt mamma<3
men ska nog ta och hoppa in i duschen, byta om så det kmr en ny outfit, sen ba sitta o vänta på att klockan ska bli 10!;d

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Underbart att solen äntligen har hittat fram :)

2009-06-22 @ 14:42:54
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0