i´ll take you to the candyshop..

godmorgon, har ni sovit gott?(: Själv har jag inte kunnat sova nå bra, min hosta typ dödar mig, och nu vill jag hosta men min onda hals säger emot. jobbigt läge. Känns inte roligt att bli sjuk nu, det ska ju typ bli fint väder i veckan vad jag har hört.
Idag får jag se vad jag hittar på, moa flyttar idag och jag tror inte jag hinner träffa henne, vilket känns sjukt tråkigt :(
menmen, jag har lovat mig själv att jag ska sluta ligga kvar i sängen vid datorn efter jag vaknat, kan ligga här i flera timmar så nu ska jag faktiskt ta och kliva upp och göra mig iordning.

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: vendela

sv: typ tränat fotboll :) vad har du gjort idag?

2009-07-29 @ 14:58:58
URL: http://vendeliii.blogg.se/
Postat av: micaela espinoza

-ja faktiskt :P men som tur är det bara de och höjder som jag är rädd för :P

2009-07-29 @ 15:08:04
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0