the emo is back in me..

Kommer nog inte bli så mycke bloggande dom kommande dagarna, har hänt en massa saker och jag orkar fan inte mer. Men jag måste orka, det har jag gjort förut och det ska jag fortsätta göra.
Vet att du lär läsa det här och det är jävligt synd att det ska behöva bli såhär, inte det jag vill men det verkar inte som om det finns något att göra åt det för tillfället, vi får se vart livet tar oss helt enkelt. Kan ju säga att jag tänker inte be om förlåtelse för något, det är det din tur att göra.

Sitter och lyssnar på My Chemical Romance, kalla mig emo om ni vill men dom är fan bra. Lyssnar ju på sån emomusik när jag inte mår bra som kasper sa.
Måste göra mig iordning fort som fan för ska ner på stan med mimmi, så vi ser väl när vi hörs igen.. Ni får ha det så bra♥ PUSSAR


jag ska fortsätta kämpa.

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: vendela

Be strong! :) <3

2009-07-25 @ 14:34:47
URL: http://vendeliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

?:(

2009-07-26 @ 15:34:06
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0