Saw 4

Nu har jag och Mamma nyss sett klart Saw 4, såg att den fanns bland gratis filmerna på tvn, blev typ överlycklig för jag älskar filmerna!;d Pekka skulle också kommit hit och sett den men alla som känner henne vet ju hur bra hon är på tider..
Ska nog snart gå och sova, för imrgn ska jag och Issa sola solarium :D har aldrig gjort det förut så det ska nog bli kul(: Ska även gå och leta efter bikini osv;p blir fett nice! Äger ju bara en bikini och inga bikinitrosor så.. ;/ menmen, nu ska jag gå och lägga mig så att jag kanske blir friskare, vi hörs imorgon när jag vaknar! puss(:

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Amelie

Sv: ja, jag hade det kanon! :) så bra, jodå de e bra. Förutom min förkyldning :(

2009-07-07 @ 00:09:30
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

svar; naawh ;( nä, helst vill man ju fanken inte byta ;/ .. jag ser din meny? fast den är svart o länkarna är svarta också. du får ändra färgerna :)

2009-07-07 @ 00:23:09
URL: http://thisney.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0