piercing?

Ligger just nu med Emma och ritar piercingar på bilder(a) haha kul liv. Vill ta hål i läppen, näsan, naveln och örat, men jag kan inte bestämma mig vilket av det. Örat ska jag nog fixa ganska snart, inte precis svårt:)
Men navel och läppen tror jag inte jag får för mamma, så ska försöka få henne att gå med på näsan. Är ändå fett taggad på att ha piercing, men ja.
 Väntar på att Mimmis träning ska vara slut, vilket jag tycker den borde vara för riktigt länge sen faktiskt..
Blir väl grubbe ikväll i guess, vad annars liksom?

Juste, glömde säga att jag hittade en as mysig kofta på stan;d så nu är jag nöjd!

nils, om du ser det här, jag vet att du älskar mina webbcam bilder;*

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Alina

hoppas du haft en bra dag! natti =)

2009-07-29 @ 00:43:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0