pekka har pannlugg

Godmorgon! :)

Har typ beslutsångest, ska in till stan snart för att träffa tjockislinn och cissi, men jag har inget att ha på mig :( Hjälp miig, jag får damp. Har ingen aning om vad jag kan ha ;o  nu ska jag sluta klaga på det, tänk på dom små barnen som inte ens har kläder.. ;/
Blir nog till att va i stan till 5 kanske, det var så sjukt länge sen jag träffa linn och cissi, saknar eeer!<3 ikväll vet jag fan inte vad jag ska göra, ingen är hemma, och då menar jag verkligen ingen;o hanna och fanny i sollefteå, moax2 i sthlm båda två, mimmi i sävar, emma i bjurholm, pekka får jag inte tag på, och mette kanskee jag ska träffa ikv(a) så vi ser väl. jobbigt med sommarlov, då ska alltid alla bort, men som tur är kmr åtminstonde mimmi hem imrgn, moa och fanny också tror jag.
Aja, nu ska jag ta o ringa pekka sen ska jag ta och göra mig iordning, så vi hörs vid middagen. PUSSSS

bild från igår.

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Perez.

jo det är bra, hu är det själv?

2009-07-23 @ 17:28:09
URL: http://perezj.se
Postat av: Elin

tack sötis =)

2009-07-23 @ 19:34:41
URL: http://ellee.devote.se

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0