No you don't know what it's like..

Var det bara för mig som blogg.se laggade igår kväll? hur mycket jag än försökte så kunde jag inte logga in. Därför blev det inge mer skrivet heller.
Ska snart ner på stan med emma och mimmi så jag måste nog börja göra mig iordning. Sen ikväll tror jag det blir itll att va med emma(: och kanske fixa naglarna, får se hur det blir med den saken.

Do you ever want to run away?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming
 
No you don't know what it's like
When nothing feels alright
You don't know what it's like
To be like me

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0