bra tidsfördriv.

13 HAR DU:

Ett förhållande:
  Nej
En bästa kill-vän: Har jag väl 
En bästa tjej-vän: Ojaa.
Dejtat en av dina bästa kompisar: inte riktigt dejtat.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fått ditt hjärta krossat: för många gånger..
Haft ett one night stand: haha yes.
Skrikit åt en lärare: japp!

Kysst någon och sedan ångrat dig: jao
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: haha ja.
Några smycken som kostat över 1000 kr: näe
Snusat: ja, när jag var typ 9, usch.
Druckit alkohol:  smakat har jag.

11 DAGENS:
Klädsel: Leggings, linne och kofta.
Frisyr: utsläppt.
Vill ha: bra väder
Låt: Svennebanan
Drog:  Emmaa
Saknad: Metteeee.
Sjuka: skrattsjukan?(a)
Köp: inget;o otroligt nog.
Godis: Inge.
Attityd: ganska glaa 
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: grr så snyggt.

10 FÖRSTA
Vän:
Pekka, Hanna och Fanny.
Bil: familjens ford..
Kärlek: inga namn..
Husdjur: marsvinet tea.
Semester: typ tunisien?;o
Jobb: ingeet.
Köpta skivan: äre meningen att man ska minnas sånt?
Piercing: öronen.
Konsert: Minns inte.
Fylla: aldrig haft:)

10 SENASTE
Personen som sms:ade dig: Fredde.
Personen som du kramade: Robin.
Personen som ringde dig: Mamma.
Personen som du ringde: Nils.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: minns inte..
Alkoholdrycken: minns inte.
Bilfärd: runt runt med sofia o daniel.
Filmen du såg: minns inte vad den heter(a)
Gången du grät: idag.
Måltiden: krämtallrik


 

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: typ, men robin tror mig inte:(
Våga hoppa bungyjump: typ.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: haha, why not? 
Kalla dig själv lycklig: Ja.
Kunna gråta över en kille: Ja.
Kunna gråta över en tjej: Ja.
Ljuga för någon: ja.
Kunna springa 50mil: haha, beror på hur lång tid?(a)

8 VAD:
Gör du just nu: Lyssnar på musik och gör den här listan.
Ska du göra imorrn: Vet inte, emma kanske?
Säger du till dig själv när allt känns svårt: brukar inte prata med mig själv..
Har du med dig in på bion: roligt folk och godis
Är det för färg på dina byxor: svarta leggings
Är det för väder hos dig just nu: mörkt?
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: hår och kläder.
Skulle du göra om du vann på lotto: köpa en massa och spara.


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Leggings
2. Sockar
3. Linne
4. Kofta
5. Trosor
6. Bh
7. mer har jag inte:]

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: oja..
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: japp.
Använder du huvtröjor: japp
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: ja, navelpiercing och tatuering.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång.
Sommar eller vinter: sommar.
Vilken ålder har varit bäst hittills: liten typ.
Sova på sida, mage eller rygg: Sida.
Kramar eller kyssar: båda!


 

VAD/VEM:

Sa du senast: "galen du är."

Stod det i ditt senaste sms: "käften:D"

Från: Freddee

Vem är 20nde kontakten: Hanna.

Är ni bra vänner: Ja, hon är min bästa.

Ska du vara med imorgon: emma maybee?(:

Vad stod det i ditt senaste skickade sms: "fyllounge:)"

Vem var det till: freddee

Humör just nu: trött

haha, såhär kul har jag, har nyss kommit hem och nu har jag fett tråkigt.. kanske borde ta och sova tidigt för en gång skull?


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0