sliten..

Heelloo! Hemma från Anette nu, inte på särskillt bra humör så det får bli ett snabbt inlägg..
Sovit dåligt osv.. inte bra, har så fett ont i nacken, får se hur det går när jag ska rida!
Ligger just nu och ser på Let´s Dance, Laila är så sjukt duktig, och lyftet.. herregud!
Ska strax gå och äta och göra mig i ordning inför stallet, inte taggad på att rida, menmen. Det ändras när jag kmr dit kan jag lova (=
Ikväll så blire till att motionera och se på Trollkarlens Hemligheter med Fanny.

I veckan så lär det bli väldigt mkt plugg.. 2 prov och jag kan typ ingenting och jag orkar inte plugga.. ;/
Så sjukt dryg skolan är.. Prov hela tiden osv..
Juste f****n, glömt att skicka in engelskan, inte bra ;o måste göra det nu! hejdå!

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0