I can walk on water, I can fly

Det är kallt.. precis som det alltid brukar vara i Hannas rum när man kommer hit. Tro det eller ej men när jag sov här inatt hade jag strumpbyxorna på mig hela natten medans Hanna låg och svettades som en gris xD så typiskt.
Kan inte fatta att det äntligen är helg, dagarna har gått så himla fort men en helg sitter riktigt fint just nu faktiskt.
Jag var på stan idag tillsammans med Mette, Sandra och Sabina, gick även med Hanna en stund också. Köpte en ny rouge från Isadora och ett par nya borstar från H&M, jag älskar verkligen mellandagsrean!
Nu ska jag och Hanna kolla runt lite på bloggar.
Puss<3

(Obs! Gammal bild!)


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0