Halva kvällen har bara gått!

Klev upp imorse och kände ba, yes, jag har inget att göra idag.. lyckat..
men som tur var ringde Hanna o småräddade min dag genom att fråga om jag ville hänga med o städa!^^
Självklart så hängde jag med, har en känsla av att vi städar lite för oftanär vi är med varandra.. menmne, haha.
Tog omkring en och en halv timma. Kom hem och satte mig ba o chilla framför tvn. Min dator hade fått damp och lagt av och gick inte att starta..
Så kom mina gudföräldrar, har inte träffat dom sen pappas begravning i februari förra året så det var riktigt kul!
Satt och pratade om när deras 4 åriga son skulle döpas och om hur vi missade dopet med en timma.. klantar (A)
Drog till stan, men när jag kom dit så sa Mette att hon hade dragit till sjukhuset.. sjukt ovärd tjej ;o va med jp ett tag, som tur var så var mette påväg tbx iaf!
Kom rätt så nyss hem från stan men nu ska jag ut och vara med Moa, hihi. Så.. vi hörs! puss

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0