dags att sova?

Godkväll allesammans!
Nu låter jag som ngn på tv, haha (A)
Så bra humor jag har när jag är trött, nämen..
Ligger i sängen och borde sova, som nog dom flesta smarta gör eftersom att det är skola imorgon eller i övermorgon för dom allra flesta. Drygt säger jag ju bara. Lovet hade gärna fått fortsätta i all framtid enligt mig!
Dagen spenderades med Pekka. De blev singstar o en massa skratt kan jag lova.
Och som vanligt så ägde jag ju ut henne i singstar :]

Tänkte också berätta att min knäppa lilla hund tog en choklad/kaffe "stav" av Ebba idag .
Det var ganska kul, hon vände sig om för att ta ut glassen ur frysen och när hon vände sig tbx mot bordet var"staven" borta och hon såg hur hunden sprang iväg, ca 10 min efter stog hunden fortfarande och slickade sig runt munnen och jag skrattade:] haha,

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0