Benjamin Buttons Otroliga Liv!

Jag hatar seriöst min dator.. den kan gå o dö!
Det tar typ 1000 år att skriva ett blogg inlägg, vilket gör att jag inte orkar..
Igår var jag på stan, som vanligt (A)
Men nu hade jag faktiskt en anledning, skulle på bio!
Så direkt efter skolan drog jag och Mette ner på stan, mötte Anette osen var vi ba i stan o chilla med Herman och Jacke!
Gick och åt på subway innan bion, hihi :]
Mette, tråkig som hon är, hade bestämt redan innan att hon inte tänkte hänga med.. Så det blev ba jag och Anette som såg premiären av Benjamin Buttons Otroliga Liv!
Helt sjuuukt bra film, den måste ni verkligen se! =) På ett ställe började jag nästan gråta :] Den var jätte fin!
Jag o Anette är ju ganska söta också, grrr ;) fast vi hade oturen att sitta bredvid en väldigt sur person som inte kunde sluta hyscha.. sen började hon lipa i en halvtimma.. drygt!
Åååh, filmen var bara sååå fin, jag dör :( Vill se den igen!

>Benjamin och Daisy! Sjukt fin film.

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Jennica

ja det har jag. vadårå?

2009-01-17 @ 14:02:31
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: fridut

tack tack :)

2009-01-18 @ 22:54:10
URL: http://fridadalevik.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0