Helgeeen;*

Min helg har varit ganska fullspäckad så jag har inte riktigt haft tid att skriva, idag har jag väll inte gjort något speciellt, var med issa ett tag, drog till stallet, red Oboy.

Igår så vaknade jag kring 8, klev upp 9 då mette ringde. Gjorde mig i ordning och drog in till stan, gick runt och fixade lite saker sen tog vi bussen till Obbola. Mötte jp på ica, gick till något idrotts ställe och kollade på inneandy matcher, ganska trevligt eftersom man kände några som spelade ;p  Sedan gick vi hem till jp ett tag, var där kanske en halvtimma, sen gick vi till bussen för att fara till stan. (btw, han har en jätte söt sköldpadda :] ) När vi kom till så drog vi på bio. Såg Friday the 13th, så jävla bra film. Fast den var läskig, tur man hade Mette! :] fast jp.. dö, han skrämde mig under hela filmen ;/
Ett tips till er som gillar skräckisar, se den! ;d
Hann ba va hemma några minuter innan hanna ringde, drog till Hedlunda och va med dom. Jävligt skön stämning! ;d Lägger upp bilder från helgen ngn annan dag, för nu ska jag sova, vi hörs! =) puss och godnatt;*

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0