Lördagskväll

Eftersom att jag kom hem typ halv två inatt så orkade jag inte riktigt skriva något då!^
menmen, ska snart ner på stan och träffa mette så jag får skriva ett snabbt inlägg med en massa bilder istället!
Började med att jag drog till Mette kl 2, vi gjorde väll inte så mkt, plattade håret, sminkade oss osv. Klockan 5 kom en kille och hämtade upp oss och körde oss till Ålidhem. Jag och Mette hade inte så mkt att göra så vi gick ut och fotade hela tidne, haha. Åt middag sen lekte vi med småbarnen ett bra tag. Halv elva kom mamma och hämtade mig, hann ba gå in, fixa till lite saker sen skulle jag vidare för att träffa Linn och Julia! Dom hade klassfest eller något på umedalen så det passade ju perfekt, inte träffat dom på jätte länge så =) Oså var nina där! Ganska kul faktiskt ;d haha, och linn.. du är ju söt!<3 Drog kring tolv, träffade tom en stund och gick hem.

Sminkdax!

Plattat hår!

Jag hade kul med kameran medans mette sminkade sig..



My baby love;*

Jag är kär, ge mig ungen!

Hemmaa.

Fler bilder kommer när jag orkar ladda upp dom, nu ska jag göra mig iordning, puss ;*

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Hanna Luna

SHIT vad snygg du är i platt hår maria :o

2009-02-08 @ 15:53:48
URL: http://lunaah.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0