Stan me Moa!

Åh, jag har fått mitt första omprov sen jag började åttan, fysatan vad drygt.. men jag får göra det hemma med hjälp av oken och allt så! :)

Idag har inteså mkt hänt, Mette, den lilla jäveln var inte i skolan.. Och våra lärare har bestämt sig för att vara elaka och ge oss bestämda platser.. fyfan.
Efter skolan drog jag och Moa ner på stan, har fått mina pengar för Levasaken nu så jag skulle köpa nya skor. Hittade ett par skor som jag köpte (mamma gillar odm tyvär inte, men det är en annan sak), köpte även jeansleggings =) Riktigt snygga och sköna faktiskt!
Om 20 min ska jag och Hanna dra och gymma med Anton och Andreas, fett nice! Måste verkligen kma igång med träningen om jag vill bli smal innan sommaren ;d

Jeans Leggings - Gina Tricot 199 kr
Rcim skor - Stadium 199 kr


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: sandrahedman - En ridsportsblogg

sv: Appapp, sakta i backarna! Bli smal innan sommaren? Du ÄR smal Maria.

2009-02-17 @ 10:33:06
URL: http://sandrahedman.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0