Stan, idag igen ;o

Jag känner mig som en.. nattuggla, eller något. När jag väl gått och lagt mig och släckt kan jag typ inte sova.. det är fett drygt, somnade nästan på engelskan idag och mitt huvud höll på att sprängas så jag gick hem.
Gick över till Pekka som var sjuk idag och hemma från skola, såg på film och sov. Ganska så skönt, förutom att jag drömde mardrömmar typ :(
Kring 2 ringde Hanna och frågade om jag ville hänga med på stan för att det var så mycket rea på Flott. Självklart hängde jag med, hittade ett par jeans för 120 kr, fett värt. Laddar upp en bild på byxorna senare.
 Nu så är jag ganska nöjd med mina byxköp för ett tag iaf. Måste ju spara pengar till turklaaand, fysatan vad skoj det ska bli =)
Aja, nu ska jag hem och se House med Ebba, pussss;*

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0