Mysdag

Som sagt, jag måste verkligen gå och lägga mig tidigare, sov ganska så länge. Kom nyss på att jag hade ju bestämt mig att gå till skolan idag, fast det bestämde jag i typ tisdags..
Sitter nu i soffan med mjukisbyxor på mig, mysigt :] haha, ser på The Hills. Det är fett bra faktiskt! Mamma sitter framför braskaminen och eldar, hon är typ överlycklig över att kunna elda igen. Det har varit trä i skorsstenen som har kunnat börja brinna och dom har inte fixat det föräns igår typ. Ganska mysigt med eld igen, eldade alltid förut på vintern så jag har saknat det lite :] Egentligen borde jag sitta och plugga spanska nu med tanke på att jag inte kan ngt.. men jag har inget att plugga med heller ;o Eller justeee. skulle ringa mette, så vare. haha.


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0