Jag gillar inte fullmåne..

Det här är inte bra.. klockan är tjugo över tolv och jag är inte ett dugg trött.. inte bra, jag måste verkligen sova, annars kmr jag aldrig bli frisk ;/
Fast det är ganska lugnt för min del, ba sitta hemma och chilla. ganska skönt, men mamma tkr nog inte det..
Prov på fredag, vilket innebär plugg imorrn, tyvär har jag ingen aning om vad vi har prov på, får nog ta reda på det!
Läste ut boken "Knappt Lovlig" idag, blev nästan ledsen när den tog slut! (bara nästan (A) ) haha, nämen. den var så sjukt bra, exakt som alla andra böcker av Katarina Von Bredow. Kom fram till att jag har nu läst alla hennes böcker vilket gjorde mig ledsen, jag som älskar dom. vill ba läsa mer =( menmen, får hitta ngn annan som skriver bra böcker i samma stil^
Och på tal om ingenting så blev jag puttad i snön 3 ggr och mulad 2 ggr idag, inte bra för min förkylning.. jppppp! ..
okej, nu ska jag vara glad, höhö. Aja, ska fortsätta lyssna på musik och se om jag hittar ngt att läsa, vi hörs! =) pussss

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0