gårdagen..

Förlåt för att jag inte dskrivit något idag, men jag har varit i stan hela dagen. och när jag vaknade så la jag mig och såg på oth.
Igår så gjorde jag väll inte så mkt, var med issa men det blev inget disco, var ba 95or där så det kändes fett ovärt, satt ist och chillade på donken, så kom Elin, Hanna, Kajsa, Javaneh och någon kompis till dom. Ganska trevligt  faktiskt =)
Gick hem från stan kring 11 kanske, gick till Toms hus, men han vägrade kma och öppna porten, så kmr en kille som räddaren i nöden och slår koden, satt i hans källare och ritade hela kvällen medans han o issa satt och snacka. Jag var inte på bra humör kan jag lova! och det är jag inte idag heller.. jag har varit jätte konstig hela dagen., känns som om jag svävvat fram på stan hela dagen. Fett äcklig känsla. Som när man sprungit på ett löpband länge sen ska man försöka gå, man bara svävar fram  och kan typ inte stanna, så har jag känt det hela dagen. och jag blir jätte yr hela tiden och är helt borta.. och nej, jag har inte druckit ellr rökt på..

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0