Då var man sjuk igen då..

Åååh, jag orkar inte, är  typ hur sjuk som helst.. Sov max 20 minuter inatt och vaknade med 39.1 graders feber. Men ingenting hindrar mig från att gå till skolan ;d haha.. inte bra, har världens huvudvärk osv. Tror jag stannar hemma imorgon! Nej, jag ba skoja. Jag har elevråd. länner mig nästan tvingad att vara med på det, och på onsdag är det PIFF på hamnis, vilket betyder att jag måste ta bussen 10 i 8. satan så drygt, och på kvällen är det öppethus på västangård!Missa  inte det^ Nej, nu ska jag ta och lägga mig och vila. Måste verkligen bli frisk och pigg, orkar inte med att inte sova.


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Hanna Luna

haha, jaa (A) exakt :D min favvotröja att sova i typ (A)



MEN ÄRLIGT:. jag får typ orgasm när jag tittar på dig platt hår ;o gaalet så snygg du är!

2009-02-09 @ 22:42:18
URL: http://lunaah.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

hahaha, jo typ maria :o du är sjukt snygg i platthår :o

mendu, min ögonbrynspenna? ;o jag behöver den!!

2009-02-10 @ 22:48:53
URL: http://lunaah.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0