Caramel Chew Chew

Goodmorning!
Ligger fortfarande i sängen och halvsover, hiih :] Sov typ ingenting inatt så det känndes fett ovärt att gå till skolan då, hade hur ont i halsen som helst också. Fast det har släppt lite nu som tur är :)
Idag så tror jag att jag och Hanna ska dra och gymma, ganska skönt att ha ett gym så nära sig. Det är lite för kallt ute för att springa nu, men bara det blir varmaare så ;d

Juste, jag glömde ju helt bort att skriva igår.
Gjorde väll inte så värst mycket, var hos Pekka och pluggade ett tag, har faktiskt örjat på min uppsats nu, känner mig fett stolt (A) fast den ska vara inne imorgon så jag får nog skynda mig lite...
På kvällen kom Fanny hit, vi gick till Ica och köpte glass, denna gång fick det bli Caramel Chew Chew.  Fett god var den, skulle bara ha varit lite mer choklad :]

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Angelica L

Jag vet inte riktigt.

Vad ska du hitta på ??

Jag älskar den glassen!

Kram

2009-02-19 @ 11:58:04
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Sara

AAW! GOTT :D Vad fin blogg du har!

2009-02-19 @ 13:45:53
URL: http://novembersara.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0