god jul sötnosar!(L)

Hej sötnosar!

Hoppas alla har haft en jätte bra jul för det har jag haft, iallafall för det mesta. Är fortfarande hemma hos mormor och farmor+morbror har nyss åkt härifrån, mamma ebba o mormor sitter och kollar på flickan som lekte med elden, ska väll snart gå och kolla med dom.
Tänkte ba skriva lite vad jag fått, kan ju tyvärr inte läggai n bilder för jag har ingen sladd med mig.. menmen det får ni imrgn eller lördag när jag kommer hem. Imorgon blir det även stan o cubus, för då sätter mellandagsrean igång! TAGGA

fick bl.a:
en tv/dataskärm
plattång
presentkort på h&m och gina
sminkning på make up store
pengar
smycken
smink
väska osv.


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: IISABEL

haha jaja det är klart ;)

2009-12-25 @ 12:49:04
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0