godmorgongodmorgon

Godmorgon bloggen!

Idag fick jag iallafall tid över till att blogga, kändes skönt!(: Har nyss skördat min farm på farmville och ska snart börja sminka mig.
Igårkväll drog vi ju som sagt till Zandra och kollade lite hästsaker, helt sjukt vad mycke hon hade.
Menmen, idag blir det nog till att gå hem och ta det lugnt. Även fast jag har en känsla av att något kommer komma iväg hur som helst, måste städa och sova! Annars kanske det blir till att åka till sjukhuse och hälsa på min älskade Ronja ifall hon är kvar, krya på dig gumman!
Men nu måste jag gå och sminka mig, vi hörs när jag kommer hem från skolan, slutar kvart över tre, lite sent men iaf! Ni får stå ut ;) PUSS

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Lisa

Hej veckans blogg tävlingen blev lite försenad, men iaf så har du kommit med i tävlingen! Gå gärna in och rösta. Lycka till!

2009-08-25 @ 18:22:00
URL: http://lisagottegris.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0