nu drar jag ut igen!

Börjar bli galet less, internet funkar knappt, och jag är ritkigt trött o sliten!

Sälja tidningar gick faktiskt riktigt bra, och snabbare än igår, som tur va! Nu är man lite rikare iallafall, även fast jag inte får min lön förens om två veckor!
Blir nog galet nice, det minsta jag kommer få i månaden är 900 sammanlagt, kan bli upp mot 1500 om jag har tur!
Ridningen gick bra faktiskt, vi red ut i skogen vilket var riktigt härligt. Galoppera där på skogsvägarna och känna vinden i håret, det är livet!
Ska snart tillbaka till stallet, fast nu till ett annat stall och kolla på fannys stallplats eller något, haha, har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra, kändes ba kul o följa med!(=
Ska försöka uppdatera på min o fannys blogg nu också, får väl se hur det går.. vi hörs ikväll! PUSSS


galet snygga

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0