let it rock.

Godmorgon! eller ja, goddag! haha.
Sitter här i pyjamas och eggar Maffia wars fortfarande, kan inte vara bra för lilla jag. borde nog kliva upp, blogga, sen göra mig iordning på en gång, men ja(a)
Ska typ träffa sis om en och en halv timma istället, vi hann inte igår, så när hon kommer hem bussen hit kring fyra ska jag gå och möta henne, det var ju så sjuukt länge sen sist.
Sen kommer väl fanny hem kring fem kanske från övik, den lilla ungen har varit på filminspelning;o så då blire till att va med hon!
Ja, nu har jag väll inte så mycke mer att säga, skriver mer då jag kommer på något, ciao! ;*

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: ida

SVAR: OKej :D<3

2009-08-10 @ 15:06:22
URL: http://byidagustafsson.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0