inga fler röster nu!

Nu är jag äntligen hemma igen, ska bli skönt att sova i min egen säng inatt, satan så oskönt det var hos anette..
Måste bara berätta om en as hemsk sak, jag och issa gick hem från grubbe ikväll, så stannade vi vid några höghus och snackade för vi skulle "skiljas åt" där. Så ser vi hur det kommer ut någon på en balkong, så står den och stirrar på oss i typ 5 minuter. Tycker redan då att det är lite små läskigt, den bodde på översta våningen så man såg inte så mycket.
Efter ett tag går den in, hämtar något och kommer ut igen, då her den upp någonting framför ansiktet och riktar saken mot oss, självklart blir vi as rädda och står och stirrar ett ganska bra tag innan vi bestämmer oss för att gå in i skogen och bakom en affär. Det var så sjuuuukt äckligt, har ingen jävla aning om vad människan hade för sig..
Sen sa issa att det såg ut som att det hade varit inbrott på affären vi var vid, ännu bättre!
uschuschusch för umedalen säger jag bara, jag som trodde det var lugnt här..

nu ska jag sätta mig och räkna rösterna för veckans blogg, resultatet får ni veta snart, so long bitches;)

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: - BARAAMY

SVAR: hahaha elllerr? 15min tare! haha

2009-08-06 @ 03:09:32
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: - BARAAMY

SVAR: haha klarar mig utan cykeln(A) hahaha,

2009-08-06 @ 03:15:16
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: A.F

ska dra tnx te L.A nu, sj ?:)

2009-08-06 @ 03:33:26
URL: http://agf.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0