i can walk on water, i can fly.

Godmorgon sötnosar (:

Har blivit riktigt dålig uppdatering dom senaste dagarna men det ska det bli ändring på!
Igår kväll drog jag och Moa till grubbe och bara chillade med folket. Lärde oss att skejta dessutom! haha, jag vågade åka ner för rampen, och lärde mig svänga:] SCORE!
Sen drog vi hem och såg film, fast moa somnade så jag satt där ensam och såg på Dodgeball.

Nu har vi nyss klivit upp, ska bara äta frukost sen ska vi ut och sälja tidningar igen! Riktigt drygt känns det som, och jag har bara börjat.. Ska nog sälja i två år till, måste hitta stammisar fort!
Menmen, nu ska jag gå och fixa frukost, vi hörs senare! PUSSSSS

sommaaaarrrrrr


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Tack för att du röstade på mig som veckans blogg hos Noescape, du var en av dom som gjorde att jag vann! :) Därför har jag gått vidare till att bli sommarens blogg hos henne och jag hoppas att du kan rösta på mig igen. Gå isf in här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-1.html#comment och skriv att du röstar på Frida nr 5, 3 gånger. Det hade varit jätte snällt! :)

2009-08-23 @ 17:23:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0