grattis hun

Sitter här och lyssnar igenom Svantes spellista som han skickade, pojken har typ skön musiksmak!
Kom hem från hanna för kanske en halvtimma sen, vi sjöng typ singstar och bara chillade jävel! Riktigt mysigt, har saknat dom kvällarna med hon.
Imorgon, eller idag blir det fyller ju lillskiten Fanny år, hon blir fjortisssss!  Men tyvärr sover hon hos moa så jag hann inte träffa henne på tolvslaget, får bli imorgon istället då vi ska fira henne. Sen blir det typ till att ta det lugnt och ladda upp inför skolan, är typ lite taggad om jag ska vara ärlig!:]
Har till och med bestämt att jag ska ha koftan jag köpte idag och ett par jeansleggings på mig när skolan börjar! storplanerarN här asså.
Näe, nu ska jag typ sova, blev verkligen inte mycke sömn inatt och vill gärna vila upp lite iaf. Kommer typ vara död när skolan börjar. De här blev ett långt inlägg så cred till den som orkar läsa!
Menmen, vi hörs imrgn när jag vaknar, ( har ställt väckaren på 8, wish me luck! ) PUSSSS


PUSS PÅ MIN FJORTIS! <3


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: linnéa

haha okej (A)

2009-08-19 @ 07:44:10
URL: http://linneaperssons.blogg.se/
Postat av: YAIYA

@maria: åh av vilken anledning :D



åh nu såg jag ;D födelsedag

2009-08-19 @ 08:03:41
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Söta ni är då :)



SV: Oj, man tackar för komplimangen :)



Jag trodde du var lika gammal som mig :)

2009-08-19 @ 08:26:15
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0