ÄNTLIIIIGEN =D

yessss, fett skönt. Äntligen är jag klar med hemprovet i so.
En riiiktigt lättnad,
trodde inte jag skulle hinna bli klar, men svaren blev som dom skulle va, 1 sida per svar, och jag tror och hoppas på G åtminstonde (A)
Just nu känner jag mig lycklig iaf ;D
har suttit .. vet inte hur länge.. från det att skolan slutade i tisdags tills jag gick och la mig, utan att skriva ngt, sen igår blev jag klar med 2a och idag 2b och 1an.
Tror nog att jag är frisk nog imorrn för att kma till skolan! =)


Var och handlade på Willys idag, blev rätt chockad över att dom inte säljer ett enda balsam för lockigt hår ;o

Själv tkr jag att den här är bäst för lockigt hår (A)
Men såklart så fanns alla färger på Sunsilk utom Grön och Lila typ..

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0