Ibk Dalen - Umeå City!

Satt och väntade på bussen när Hanna ringde och sa att dom hade en extra biljett till Ibk Dalen - Umeå City!
ojojoj vilken spännande match säger jag bara ! ;o
Redan efter 13 min stog det 4-2 till Umeå City! Helt sjukt vad dom satsade ;o
Jag och Hanna skrek oss hesa varje gång dalen gjorde mål! ;d hahah.
När dt var 25 sek kvar av matchen stog dt 7-6 till Dalen, men då gör Umeå City mål ;o
Matchen slutade 7-7 till en början men dom förlängde den! På dom första minutrarna av förlängningen så lyckas dalen göra mål och vinner med 8-7 ;D ! tror inte jag och Hanna skrikit så mkt på en dalen match förut! 
Och Alexander Boden spelade sjuuukt bra ;o han gjorde typ 3 mål av 8!
Hann träffa Nath en stund också!<3









En bild från matchen!
Mobilbild vilket gör att bilden suger ;p haha menmen!


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: t3h 3l1t3

Alexander Boden brukar träna med oss, känn dig ägd.

2008-10-17 @ 16:12:50

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0