Äntligen lov!

Fett skönt med lov säger jag bara, tycker inte ni också det? :)
Gjorde klart svenskan i torsdags och so;n igår. Hann klart med det i tid trots att jag började i veckan!
Var med Tomme och träffade Hanna ett tag på kvällen! Ganska så skönt att ba sitta hemma hos hon och snacka. Det var ett bra tag sen vi var med varandra förutom dansen då.
Idag blire till att vara ledare på SURF-övernattningen. Ska bli rätt kul att ligga i skogen och skrämma små barn, hah (A)
Oså ska alla få gå och lägga sig kl 8! Nämen, jag ska vara snäll mot dom!
Och imorrn blire stallet till klockan 6! Så vill ni ngt från kl 5 idag  till kl 6 imorrn så får ni ringa ellr smsa! >0768022413
Ajja, nu ska jag gå och äta frukost! Skriver mer sen! Puss&Kram



Babuu, jag älskar dig!<3

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0