ajajaj..

Måste verkligen ta och skärpa mig med bloggandet ;p
Orkar typ aldrig osen när jag väl orkar så måste jag göra ngt annat.
Ajja, idag har skolan ba varit tråkig, hade Fysikprov som jag tror gick bra! =)
Linus den lilla jäveln puttade in mitt ben i två spikar i en soffa.. och han släppte mig inte fast jag skrek,
så nu har jag ett fint sår på benet som blöder.. Skit kul!
Ikväll så ska Mamma och Ulrika gå ut så jag och Pekka ska sitta barnvakt. Ellr som mamma säger, -Det är Ebba som ska få passa er! haha,
Imorrn så äre upptaktsläger för Konfan i Tavelsjö ;D Ska bli fett kul!
Kollade ordregister i spanska boken och hittade en fin mening (A)
Ngn som vet vad det betyder? -->
iYo no sé qué te diera por un beso!


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: anonym allvetare

jag vet inte vad jag skulle ge dig för en puss!

2008-10-03 @ 20:26:42
Postat av: wtf

bra inlägg, anonym allvetare, bra inlägg.

2008-10-04 @ 17:58:23

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0