vad ska man skriva?

Tjooosan, kom rätt nyss hem från Hanna och Fanny.
Var tänkt att jag skulle hänga med Hanna och sola men så blev det inte, ist såg jag och Fanny på Beverly Hills, så sjuuukt bra ;o
Dagen i sig har sugit, drog ner på stan, världens jävla stormväder.. Inte så najs, träffade inte en enda rolig människa, men jag lyckades iaf köpa en julklapp ;d *stolt*
Har lånat en ny bok nu också, av Katarina Von Bredow, hon är så sjukt duktig på att skriva. Jag blir helt kär i hennes böcker, den här gången fick det bli Räcker det om jag älskar dig, eftersom att det inte fanns ngn annan bok inne.. Tråkigt, menmen, får låna dom senare i veckan ;d
För er som inte läst ngn av Katarina Von Bredows böcker så säger jag bara, gör det! Dom är så sjukt bra, och man känner igen sig rätt mkt.
Ajja, nu ska jag gå och borsta tänderna, pussss!<3


















Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0