Tjoosan!

Tjooo, vad gör alla? =)
Själv sitter man och pluggar engelska.. har matteprov och engelska förhör imorgon, roligt! njaaa..
Idag så har dagen varit rätt chill, hade ingen idrott, men ist blev vi tvingade till att åka skrana i gropen. Tjiiihoooo..
Stog och frös sönder i 40 min typ innan vi bestämde oss för att gå tillbaka till skolan. När dom få som var kvar till lektionens slut kom tillbaka så säger dom att Johan var där och kollade och alla som inte var där då fick en timmas skolk. Tror du vi var glada då eller? Njaaa, inte precis. Alla gick runt och dampade, sen efter ett tag visade det sig att dom ba ljög. Då blev vi ännu gladare kan jag lova! ;d haha
ajja, nu ska jag fortsätta plugga och läsa lite i min bok "Ingen grekisk gud precis" ! Seeyaaa


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0