tjabbalabbalapolarn

Har inte direkt ngn lust att skriva, men jag har så jävla tråkigt så jag gör det iaf...
Dagen har ba varit tråååkig, borde börja sova mer, alla klagar på att jag är sur, till och med lärarna.. Inte så bra kanske, menmen, inte mitt fel (A)
Sen jag kom hem har jag ba suttit framför datorn och läst, lyckades somna ett tag också. Fast väcktes självklart av att Ebbas kompis plinga på dörren..
Hann läsa ut boken också, så sjukt bra! Den borde ni läsa! ;d
Ajja, nu ska jag gå ut innan jag blir galen... vi hörs! pussss!

Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0