haha, tvingad?

Ba för att Pekkastog och klagade sönder på att jag skulle skriva ett blogginlägg när jag kom hem från stan så gör jag det.
Dagen har väl varit helt okej, drygt med skola oså. menmen, snart halva högstadiet avklarat!
Blev lite smått hög av pärlorna på slöjden idag, ja, ni som var där fattar, haha.
Drog till stan med Mette efter skolan. Träffade Jossi direkt när vi klev av bussen typ, helt sjukt, hon är faktiskt på stan ;o
Så gick Nath förbi, hann få en kram :] Oså kom Linn och Linnäa, sjukt längesen. Gick ba runt och chilla i stan, gjorde absolut inge kul, förutom att det stog en massa tobaksfria människor och hoppade på stan, det var ganska så kul.
På tal om ingenting så fick jag G+ på So resan, fett glad, jag slapp göra om det =D


Ajja, nu ska jag ta och ringa Fanny så att jag kan få mina pengar, vi hörs! puss&kram


 


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: nathalie

sötnos! vi ses snart:)

2008-11-12 @ 12:09:12
URL: http://nwaldestal.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0