Skolavslutningskläder



568587-2
Har äntligen bestämt vad jag ska ha på mig på skolavslutningen!
Vilken lättnad alltså. Hade typ panik för någon vecka sen. Trodde inte jag skulle hinna hitta något som jag ville ha. Men det fick bli något lätt i år! :) En vanlig grön tunika bara. Med vita leggings till. Skor har jag inte bestämt än! ;p Får väll bli något lätt där också.
Sjukt taggad på sommar asså. Bara 10 dagar kvar till skolavslutnignen! Helt sjukt asså, sjuan har gått mycket fortare än vad jag trodde att den skulle göra! ;o
Åttan efter sommaren.. Inte lika taggad!

"Tagga" skolveckan då!
Måndag: Vanlig dag, fast B´s schema efter lunch.
Tisdag: Halvdag, sen ut i skogen. Ska gå 1.5 mil för att tälta, ingen mobil ellr godis!
Onsdag: Kommer tillbaka från tältningen, ledig halva dagen.
Torsdag: NO-Prov och tömma skåpen.
Fredag: LEEEDIGA!




Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0