Veckan!

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist! ;p Ska berätta lite om hur veckan varit!
 

Tisdag
Började med samling i klassrummet, vi körde några lekar, fick glass och pratade lite om hur året har varit.
Senare gick vi till Aulan för att kolla på alla uppträdanden osv.
Alla som var med var jätte duktiga! =)
När det var slut så fick vi fara hem! Hemma så åt vi lite, sen for jag till Övik med Farmor!
Var in på Strömsknallen på vägen dit, fick ett par byxor och en tröjja! :)
Efter middagen kom Anna till mig, vi gjorde inte så mkt. ;p

Onsdag
For in till stan och kollade på skor och kläder. Hittade inget! ;p
For på Strömsknallen och köpte två par skor ist!
Senare på kvällen hängde jag med Anna till stallet. Åsa skulle rida och vi skulle stå i Cafeterian.
Det var rätt kul! Fick träffa Hunter också ! :] Han är så sjuukt söööt!
Satt i Cafeterian typ 3 timmar, lite lång tråkigt men iaf! Var rätt dött men vi fick iaf ihop typ 400 kr.

Torsdag
Dagen började inte så bra! Började stört hagla. Haglade i typ en halvtimma, helt sjukt så dt haglade. Gräset blev vitt och på sjön såg dt ut som om dt var myrornaskrig!
När dt slutat hagla kom Anna till mig, vi satt och ritade och pratade. Finns inte så mkt att göra i stugan! ;p
 Vi var även ut i  skogen och tog bort träd som en gubbe lagt på våran stig. Så la vi träden på hans stig ist.
Senare for vi till Anna, då typ spelade vi Ps2 och kela med katten! :]

Fredag
Fredagen den 13, hahah, ;p Hade ingen otur faktiskt.
Ellr jo, Annas katt dödade nästan en fågel unge, men annars så hände inget alls.
Var hos Anna typ hela dagen, vi hoppade studsmatta och gjorde lite mer.
Senare for vi till stallet för Anna skulle rida. Hon fick rida Söt Hunter! :]
Dom hade gymkana. Synd bara att alla var där, annars skulle jag fått rida.
Efter stallet så åt jag middag hos Anna, sen gjorde vi inte så mkt.

Lördag
Gick ut och hoppade studsmatta medans jag väntade på att Mamma skulle kma och hämta oss.
När mamma kom så fikade vi sen for vi till Vilhelmina!
Mona fyllde 40 år så dt var fest där! ;p
Dt var jätte kul att träffa alla släktingar igen.
Vi åt middag och typ snackade, senare blev det Kareoke sjungande och lekar! ;p Rätt skojj faktiskt. Mkt skratt kan jag lova! :) Senare blev dt dans. Fast då smet vi och drog och såg film ist, såg typ Normby ellr vad den nu hette! ;p haha,
Jag, Moa, Kajsa, Hannah, Anders, Dennis och Felix sov hos Dennis.

Söndag
Vaknade typ nio. Inte lite död. ;p
Åt frukost sen gick vi tillbaks till stället där festen var och åt lunch!
Sen sjöng Elin och Wilma lite Kareoke,
Kring 4 for vi hem, dt regnade hela vägen hem. Inte så kul.
Kom hem kring 7. Gick ut med hunden en sväng med Pekka.
Sen kom Sofia, Fanny och Daniel. Tog med oss hundarna och gick till hästarna. Sofia har fått ta hem Luna nu så vi gick och kollade till hon.
Sen gick vi vidare och kollade på några nya hästar. Vi kom fram till att det typ var Mila som stog där! ;p Rätt kul.



Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0