Tisdag

Om typ en och en halv timma bär det iväg ut i skogen, vi ska typ gå till Brännland.
Har bara haft en lektion idag, och den hade jag som hål för att jag är klar. Härligt att vara klar så man får hål!
Inte så jätte peppad på att gå över 1 mil i den här värmen.. Sen typ slå upp tält när man väl kommer fram. Så typ laga mat på trangiakök? "Skitskojj!" Typ dö av värmen på vägen dit? ;o Så kan vi knappt slå upp tält heller.. Vet att tjejerna tsm klarade det, men killarna. Har ingen aning om hur det kmr gå, ;o
Kan inte ha med mig mobilen heller för då kommer lärarna ta den.. Så det blir till att lämna den hemma. Om det är något så får ni antingen smsa ellr ringa ikväll. Kommer hem typ, 10-11 ?
Imorrn är jag ledig iaf! Sen blire stan när Pekka kmr tbx från tältningen, då får jag träffa Frida :D Så sjuuuukt saknad asså!<3
Var typ.. många månader sen jag träffade hon sist, jätte peppad!<3
Ajja, nu ska jag gå och laga mat och packa klart! :) Skriver mer om tältningen ikväll ellr imrrn.





Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Frida

Det var så sjukt kul att träffa er, det är det varje gång! Saknar er så jävla mkt ! <33

2008-06-24 @ 12:11:41

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0