Måndagg

Nu vare ett tag sedan jag skrev sist. Har helt glömt bort att skriva! ;p
Vaknade kring 10, så vare skit väder ute. Så jag satt och väntade på att kl skulle bli 12 så att jag kunde ringa Pekka.
När jag ringer henne halv tolv så är hon vaken men hon tänker gå och lägga sig igen. Skit kul.. Sitta och vänta tills hon vaknar igen vilket kan ta åratal.. Vid halv två - två ringer jag hon igen. Då klev hon faktiskt upp och gjorde sig iordning.
Sen satt vi bara hemma hos mig och tråkade. Fanns inte så mkt att göra i dt dåliga vädret. Vi såg Drömkåken. Hahaha, så rolig film ;p ^^
Efter middagen så hade vi så tråkigt så vi sminkade varandra, sen gick vi till Ica Kvantum för att köpa godis. Folk måste ju ha undrat hur vi orkar sminka oss så mkt, ;p hahha. Såg ut som... Vet inte vad.. Det var inte snyggt iaf, ;o
När vi köpt godis så ringde vi Samme och var med han. Så gick vi och hämtade Felix också! Det var ett tag sen man träffade dom! :)
Satt typ på en parkering under ett tak och snackade, ;p haha. Fanns inget alls att göra i regnet..





Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0