Måndag

Sjukt najs skoldag idag faktiskt! :) Hade typ inga riktiga pass ;p Fick ha hål dom flesta lektioner för att jag är klar med allt.
På Matten fick vi testa niornas nationella i matte. Det var mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara.. ;o
Inte lite taggad på sommar. Bara 8 dagar kvar! :D
Imorrn blire ut i skogen med klassen. Får fara hem på kvällen så jag slipper sova över iaf ;p Så då blir jag ledig på Onsdag dessutom, sen på Fredag är alla lediga. På måndag äre brännbollsturnering :D Har bara en skoldag kvar! :)
Sen blire typ Övik direkt efter skolavslutningen.. Inte lika taggad! Kommer hem på typ Fredag ellr Lördag, men då blire VIlhelmina på en gång, Så jag kommer inte vara hemma något förens på Söndag! ;p

Ikväll blire typ Brännboll med Sofia :D Hann knappt träffa hon ngt igår så jag är rätt peppad! =)
Du är sjukt söt! 

 

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0