5 månader..

5 månader utan dig, Jag saknar dig så sjuuukt mkt!
Kom tbbbxxx?!<3
Livet är inte värt att leva utan dig!
Jag är försöker vara glad, men egentligen är allt skit!
Mitt ansikte ler, men mitt hjärta gråter.
Allt känns så tomt utan dig, du har funnits här för mig i 13 år,
men nu... Är du helt plötsligt bara borta,
och jag kmr aldrig mer få träffa dig..! "/
Att veta att jag aldrig mer kmr få höra din röst
ellr krama om dig känns tugnt..
Dt sista du sa till mig var "Jag älskar dig min prinsessa, kom ihåg dt!"
Tack för dom här underbara 13 åren!
Kom tillbaka, jag saknar min Pappa!<3

2008-01-22 Rest In Peace!<3

Ta varandra i handen.
Och titta upp mot himlen, vad tänker du på?
Jag tänker på minnen, som jag har kvar till den dagen då jag dör.
Jag älskar dig min vän, vi måste förlåta.

Du trivdes i Norrland bland skogar och stigar
Dina döttrar var din kärlek trots att såren kunde svida.
När natten kommer så tänker dom på alla minnen
så fäller dom en tår som sakta rinner ner för kinden.



Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0