Onsdag

Yess, vaknade typ halv 10 av att Mamma ringde och sa att jag skulle kliva upp och ge Ebba frukost. Skitkul. Och från dess till kanske kl halv 11 så ringde telefonen konstant. Och jag var den enda hemma så jag fick ju såklart stiga upp varenda gång det ringde och svara. Oså vare typ samma person hela tiden också, gissa om jag var glad? Så tillslut orkade jag inte ens försöka sova längre så då klev jag upp.
Inte en enda människa är ju hemma ellr har lust att hitta på ngt när dt regnar så dt blev till att sitta framför datorn, ,;/
Men snart ska jag typ träffa Marreh, ;D Dt var skit länge sen så dt ska bli sjukt skojj! :) Bara det kan sluta regna sååå...
Vad äre här för sommar egentligen? ;o Det känns som om alla dagarna ba regnar bort ju. Finns inget att göra, och brun blir man inte heller! ;o fyfan asså.
Får se vad som händer ikv. Antingen blire Surf och kolla på tävlingar, eller så blire stan och City kalaset. Eller så blire inget alls om jag är lat! ;p Känns inge kul att fara och göra ngt utomhus när vädret är såhär.

Vad ska alla andra göra ikväll då? =)


Hanna, Frida och Marre!
Så sjuuukt saknade tjejer asså!<3

Hanna och Pekka, kom hem! Jag saknar er!<3






Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0