Sommaren i City! 1 Augusti

Dagen började med att jag klev upp 9 för att fara till stan och vara med Julia! =) 
Kom in till stan kring 11. Då gick vi direkt och hämtade ut mina bilder som jag hade framkallat!
Sen gick vi mest bara omkring. Efter kanske 1 timma for vi till Uff!
Gick omkring och kollade ifall vi hittade ngn intressant match. Men det fanns typ inga roliga för dom flesta lag från Umedalen spelade inte, ;o
Vi gick och klappade kossorna och lammen :]
När jag kom hem så var släkten på besök! Så då blev dt lite till att umgås med dom!
Kring 7 så for jag in till stan igen för att vara med Sofia!<3
Till en början gick vi bara omkring och träffade lite folk!
Följde Amanda för att träffa Jerry och Simon! =) Rätt kul att träffa dom igen också ;p
Sen kom Hjalle dit också, oså Adam!
Så stog vi och typ lyssnade på Amy Diamond ;o Hon var "skiiiit bra". Haha ^^
Sen så träffade vi Emma och Jullan. Då var vi med dom typ resten av kvällen!
Fett skoj vi hade!<3 Måste göras om!<3




Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0