Ännu en skoldag..

Kom in för kanske 40 min sen.. Så sjukt kallt det börjar bli på kvällarna, måste ju typ ha jacka och allt.. Jobbigt värre.
Oså vare ju skolan också.. Ett helt år kvar tills nästa sommarlov, inte peppat.. Har prov om 1 vecka typ. Dryyyyygt! Hur fan kan man lägga prov på andra skolveckan? Våra lärare är ju lite sära.
Virre visade mig värsta äckliga saken idag, helt siiick. Fast rolig var den! Hanna höll typ på att dö, hon ba skrek ;D haha sötnosen min!
Imorrn blire mer skola.. Går till tio över 3, sen vet jag inte vad jag ska hitta på, får väll bli stallet eller något! ;D
Och på onsdag äre ridning, taggataggatagga ;D

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0